
SpriteHelper
価格:1,500円⇒1,700円
スクリーンショット
アプリケーションの説明
原文を表示SpriteHelper は、スプライト ・ パッカーの事前のリサンプリング アルゴリズムと複数の画像フォーマットでその凹面と凸図形のサポートを持って、オート トレースする物理学エディター、スプライトと事前の衝突検出ごとの複数の図形頭または文字の胴体に衝突している場合、コードを介して把握する能力が好き。最後にそのユーザー データ フレームあたりとコードを介してフレームごとの時間などの機能を与えるアニメーション エディター通知のように「アニメーション終了しました」、「アニメーションのすべての繰り返しが完了した」、「アニメーション フレームに達している」。
SpriteHelper もスプライトまたはアニメーションを物理的な表現とともに 1 行のコード仕事を読み込みになりますを API としてバンドルされています。
のサポート エンジン:
Cocos2d
Cocos2d-X
CoronaLabs
www.spritehelper.org 上のより多くの情報とビデオ プレゼンテーション
SpriteHelper もスプライトまたはアニメーションを物理的な表現とともに 1 行のコード仕事を読み込みになりますを API としてバンドルされています。
のサポート エンジン:
Cocos2d
Cocos2d-X
CoronaLabs
www.spritehelper.org 上のより多くの情報とビデオ プレゼンテーション
SpriteHelper is a sprite packer, with advance resampling algorithms and multiple image formats, its a physics editor that have support for concave and convex shapes, auto tracing, multiple shapes per sprite and advance collision detection like the ability to figure out via code if you have collided with the head or the torso of a character. Finally its an animations editor that gives features such as time per frame, user data per frame and via code, notifications like "animation has ended", "animation has completed all repetitions", "animation has reached frame".
SpriteHelper also comes bundled with an API that makes loading a sprite or an animation together with its physical representation a one line of code job.
Support for engines:
Cocos2d
Cocos2d-X
CoronaLabs
More info and video presentations on
www.spritehelper.org
SpriteHelper also comes bundled with an API that makes loading a sprite or an animation together with its physical representation a one line of code job.
Support for engines:
Cocos2d
Cocos2d-X
CoronaLabs
More info and video presentations on
www.spritehelper.org
ジャンル: | サイズ: | 4.8 MB | |
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販売業者: | Bogdan Daniel Vladu | リリース: | 2011/02/06 |
バージョン: | 1.8.224 | 対応言語: | 英語 |
Webサイト: |
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