Yoga for Migraines

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アプリケーションの説明

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\"片頭痛ヨガ\"偏頭痛を軽減することを目指して、ヨガのポーズの構造化されたシリーズを提供します。頭痛はしばしばトリガー、この基づく緩和療法の痛みの緩和を提供する可能性を作るストレスによって悪化します。このアプリは偏頭痛を防止するために自由な痛みがときに定期的に練習されたとき役に立つことができます。

偏頭痛はありません明確な医学的に識別可能な原因で衰弱させる条件です。古代のヨーガ行者は、偏頭痛は身体と神経に影響を与えるストレスに弱い空気によって引き起こされたと主張しました。今日、彼らは数百万人に影響を与えるし、は私たちの現代のライフ スタイルによって悪化します。「片頭痛のヨガ」の演習、体と心をリラックス、循環を改善し肺容量を増加するものです。

「片頭痛のヨガ」に伝統的なハタヨガを描画し、、古代 yogic 方法の専門家によって策定されました。プログラムでは正しい呼吸法を強調しながらいくつかのヨガのポーズを説明します。あなたの練習に慣れているになるより長くより効果的なセッションの初心者から中級から上級に、設定を変更できます。

ヨガのアーサナを含める:


Vajrasana (ダイヤモンド ポーズ)

伸ばした高い基幹 (ダイヤモンド)

Supta (固定会社ポーズ) 高い基幹

Padangusthasana (足の親指をもたらす)

Veerabhadrasana (戦士ポーズ)

-Bhujangasana (ヘビのポーズ)-中間

Baddhakonasana タイプ 1 (コブラーズ姿勢)-中間

Baddhakonasana 2 型 (コブラーズ姿勢)-中間

Dhanurasana (ボー ポーズ)-中間

-Sarvangasana (肩スタンド)-
-Halasana (鋤のポーズ) - 高度な高度な
“Yoga for Migraine” provides a structured series of yoga poses which aim to relieve migraines. Headaches are often triggered and worsened by stress, making this relaxation based therapy likely to provide pain relief. This app can be helpful when practiced regularly when you are pain free to help prevent migraines.

Migraines are a debilitating condition with no clear medically identifiable cause. Ancient yogis claimed that migraines were caused by weak air in the body and stress affecting the nerves. Today they affect millions of people, and are worsened by our modern lifestyle. The exercises in “Yoga for Migraine” are meant to relax the body and mind, improve circulation, and increase lung capacity.

“Yoga for Migraine” draws upon traditional hatha yoga and was formulated by an expert in ancient yogic methods. The program guides you through several yoga poses while emphasizing correct breathing methods. As you become accustomed to the exercises, you can change the settings from beginner to intermediate to advanced, for a longer more effective session.

Yoga asanas include:

-Vajrasana (Diamond Pose)
-Urdhva Vajrasana (Upper Diamond)
-Supta Vajrasana (Fixed Firm Pose)
-Padangusthasana (Big Toe Pose)
-Veerabhadrasana (Warrior Pose)
-Bhujangasana (Snake Pose) – intermediate
-Baddhakonasana Type 1 (Cobblers Pose) – intermediate
-Baddhakonasana Type 2 (Cobblers Pose) – intermediate
-Dhanurasana (Bow Pose) – intermediate
-Sarvangasana (Shoulder Stand) – advanced
-Halasana (Plow Pose) - advanced

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ジャンル: 健康&フィットネス サイズ: 29.5 MB
販売業者: Saagara リリース: 2012/04/24
バージョン: 2.2.5 対応言語: 英語

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